Była gwiazda NBA, Chris Webber, ogłosił oficjalne wprowadzenie Players Only — marki związanej z konopiami indyjskimi, którą założył wraz z partnerką biznesową Lavettą Willis.
Luksusowa marka konopi Players Only została oficjalnie wprowadzona na rynek na całym świecie.
49-letni koszykarz oficjalnie ogłosił start w czwartek i podzielił się wglądem w swoją ogólną wizję wielomilionowego projektu.
„Players Only to coś więcej niż marka konopi – to marka stylu życia” – powiedział Webber w oświadczeniu. „Naprawdę mamy wyjątkową okazję, aby zmienić narrację dotyczącą konopi, wzmocnić pozycję rozwijających się przedsiębiorców i ustanowić nowy standard w tej rozwijającej się branży. Cieszymy się, że możemy uruchomić naszą wszechstronną ofertę i rozpocząć proces tworzenia znaczących zmian gospodarczych w społecznościach w stanie Michigan”.
Czytaj: Serena Williams żegna się z Toronto po porażce z Belindą Bencic
Players Only zaoferuje szeroką gamę produktów, w tym egzotyczne odmiany kwiatów konopi, całkowicie naturalne wkłady z olejem konopnym, pre-rolls (czyli skręty CBD), waporyzatory, a także markową odzież i obuwie. Firma zapewni również współpracę z mocnymi graczami ze świata rozrywki i sportu; w tym Quavo, Raekwon, Mattem Barnesem i Jasonem Williamsem.
„Od dłuższego czasu współpracujemy z tradycyjnymi kultywatorami i operatorami, którzy starają się ugruntować swoje miejsce na rynku regulowanym” – powiedział Willis. „Możliwość włączenia starszych odmian i wiedzy do platformy i menu Players Only wspiera nasz cel, jakim jest podnoszenie na duchu czarnych przedsiębiorców, którzy od dziesięcioleci budują marki i własność intelektualną”.
Marka zostanie wprowadzona na rynek ze szczepami C4, Time Out i G.O.A.T.’s Milk, a także ekskluzywnymi markowymi szczepami, takimi jak Non-Laters i Whipped Cherry. Oczekuje się, że Players Only wyda dodatkowe odmiany – takie jak Blueberry Hotcakes i Ray Jackson’s Black Sox – w nadchodzącym tygodniu.
Nowe produkty tej firmy będą sprzedawane w kilku aptekach Gage i Cookies w stanie Michigan.